Kundeservice

telespinn

Kundeservice

Vi lever av fornøyde kunder. Vi setter derfor stor pris på om du gir oss tilbakemelding dersom du skulle være misfornøyd. Vi blir selvsagt også glade om du har ros å komme med. Alle de positive tilbakemeldingene vi får på garnet vårt er en ekstra inspirasjon for oss.

Bestilling

Du handler enklest direkte på nettsidene våre. Du trenger ikke registrere deg for å handle, men hvis du gjør det kan du senere sjekke status på din ordre, og du slipper å fylle ut din informasjon på nytt dersom du kommer tilbake for å handle mer på et senere tidspunkt. 

I slutten av bestillingsprossessen kan du legge med en kommentar til bestillingen.

Betaling

Hos oss kan du betale med kredittkort eller med faktura. For betaling med kredittkort bruker vi PayPal, verdens største og mest anerkjente betalingsformidler. Du kan derfor være trygg på en sikker handel når du handler med kredittkort hos oss. Dine kredittkortdetaljer blir ikke på noe tidspunkt lagret hos oss. Du trenger ikke registrere deg for å betale med kredittkort gjennom PayPal, du kan fylle ut dine kredittkortdetaljer direkte. 

Grunnen til at vi har valgt PayPal som betalingsleverandør og ikke en av de norske leverandørene er ganske enkelt prisen. PayPal gjør det minst like enkelt for deg som kunde å betale, og det er lavere oppstartskostnader for oss. Dette er med på å holde prisene på produktene våre nede. For en liten bedrift som vår er selv de små summene viktige. 

Vi forbeholder oss retten til å be om forhåndsbetaling eller å sende varen i oppkrav for nye kunder som velger faktura som betalingsmåte. 

Vi har ingen administrasjons-, faktura- eller ekspedisjonsgebyr.

Levering

Varer som er på lager blir normalt sendt neste dag. Garn som er utsolgt får vi vanligvis spunnet opp innen 14 dager. For strikkeprodukter kan det ta lengre tid. 

Vi sender varer med Posten på billigste måte. Mindre kolli går som brev, mens større forsendelser sendes som Klimanøytral Servicepakke. Siden garn er forholdsvis lett, er det som regel volumet, og ikke vekten, som avgjør om en forsendelse må sendes som pakke. 

Du kan selvsagt også hente varene selv i våre lokaler. Da kan du bare bestille på vanlig måte, og legger en kommentar om dette i slutten av bestillingsprosessen. Vi sørger for å gjøre klart varene og fjerne leveringskostnadene fra fakturaen.