Kundeservice

telespinn

Kundeservice

Vi lever av fornøyde kunder. Vi setter derfor stor pris på om du gir oss tilbakemelding dersom du skulle være misfornøyd. Vi blir selvsagt også glade om du har ros å komme med. Alle de positive tilbakemeldingene vi får på garnet vårt er en ekstra inspirasjon for oss.

Bestilling

Du handler enklest direkte på nettsidene våre. Du trenger ikke registrere deg for å handle, men hvis du gjør det kan du senere sjekke status på din ordre, og du slipper å fylle ut din informasjon på nytt dersom du kommer tilbake for å handle mer på et senere tidspunkt. 

I slutten av bestillingsprossessen kan du legge med en kommentar til bestillingen.

Betaling

Hos oss kan du betale med kredittkort eller med faktura. Vi bruker Svea som betalingsformidler. Svea er en av Nordens største innenfor sitt område, og gir deg sikker og enkel betaling. 

For å betale med faktura må du angi ditt personnummer eller organisasjonsnummer, det vil da bli gjort en kredittsjekk. Forutsetningen for å betale med faktura er blant annet at du er folkeregistrert i Norge og over 18 år. Du kan ikke ha noen betalingsanmerkninger. Samtlige faktura er overdratt til Svea Finans NUF sin eiendom, og befriende betaling skal kun skje til Svea Finans NUF. Fakturaens betalingsvilkår er 14 dager. Ved for sen betaling vil det påløpe purregebyr og forsinkelsesrenter. Ved uteblivelse av betaling vil fakturaen bli overdratt til inkasso.

Her finner du vilkår for betaling.

Vi har ingen administrasjons- eller ekspedisjonsgebyr.

Levering

Varer som er på lager blir normalt sendt neste dag. Garn som er utsolgt får vi vanligvis spunnet opp innen 14 dager. For strikkeprodukter kan det ta lengre tid. 

Vi sender varer med Posten på billigste måte. Mindre kolli går som brev, mens større forsendelser sendes som Klimanøytral Servicepakke. Siden garn er forholdsvis lett, er det som regel volumet, og ikke vekten, som avgjør om en forsendelse må sendes som pakke. 

Du kan selvsagt også hente varene selv i våre lokaler. Da kan du bare bestille på vanlig måte, og legger en kommentar om dette i slutten av bestillingsprosessen. Vi sørger for å gjøre klart varene og fjerne leveringskostnadene fra fakturaen.